Kizlar hurafe mi doğrumu acaba 35+1 haftaligim Ama iki gündür özellikle bir enerji geliyor bana kalk iş yap diyir resmen Bornalde çok Zirlanirim belimden falan Bugünde kalktım bebiklerin dolabını düzelttim falan mutfağı pakladim çamaşır serdim 😂😀maşallah bana bunları oturmadan yaptım 🤣 doğum enerjisi geluyo derler doğrumu acaba dmdkd sohbet olsun ( son zamanlar işlerimi Gün sonuna yakın yapiyodum kalkamiyodum )