Son adet tarihim 17 Aralık 15 gün önce kan verdim 0,2 çıktı düzensiz regl oluyorum zaten genelde en fazla 60 gün sürer doktora falan gıttım herseyın normal bır sorun yok dedı yarın kan vericem hala hasta olmadım kızlar merak ettiğim geç döllenme falan olabılır mı ya