mrvmir Merhaba arkadaşlar. Dün kontrolümde bebeğim 2840 gr göründü boy ortalamasıda 48 cm dedi doktorum haftasından biraz önde dedi. Ben kıyafetlerini hep Yenidoğan 50 cm aldım ama doğuma kadar boyu 50 cm aşar mı? Tekrar mı alışveriş yapamalıyım?
seyma0661 mrvmir ilerleyen haftalarda bu kadar hızlı kilo alıp boyları uzamıyormuş. 36.haftada boy ve kilosu 1 hafta öndeydi 37.haftaya geldik yine aynı boy ve kiloya sahipti doktor normal olduğunu söyledi
ipekveatlas keske yenidoğan almasaydın:( bi iki takım yenidoğan yeterli ben öyle yapmıştım benim bebeğimde iriydi 36. haftamda 3100dü 40+2de 4kg doğdu yenidoğan cok nadir giydi diyebilirim sen bundan sonra olacaklarını 3 aylık olarak al annesi
ipekveatlas birde ayakları kapalı tulumlardan aldığıma pisman oldum cünkü boy cabuk uzuyo ve giydiremiyosun