Nurellaaaaaaa1212 ovulasyon takıbi yapmadan hamile kaldım 2. Bebegıme ,
adet olmam gereken günden bir gün once ve sonrası karnım cok agrıdı kasık agrısı da oldu sonrakı gunler hıc bır sey yoktu her şey normaldi 🙈 olmayınca tabii hormonlarımda sorun var sandım bıraz daha bekleyeyım sonra doktora gıderım dedım doktorum izindeydı cunku 😃 5 gun olmustu yıne agrı yoktu ama bırden mide bulantısı yasadım kaset test yaptım ve pozitifti😇