
Kızlar 4 aylık bebeğim var hasta oldu buhar kullanıyoruz ağzı da yara sanırım boğazı falan çünkü mamayı içmiyordu biberondan bende hippin 4 ay üstü ek gıdalarından aldım 2 gündür ondan veriyorum bide dün yoğurt çorbası verdim az bişey . 2 gündür idrarı bu şekilde ek gıdadan ötürü olabilir mi yaşayan var mı?