Aynı durumdayız ya, ben de 38+2′yim bebek asla inmedi aşağı, akşamları reflüden uyuyamıyorum boğazımda lav var sanki ejderha gibiyim :D Her gün 2li 2li merdiven çıkıyorum, yürüyorum, hep pilates topunun üzerindeyim ama cık. Bu arada bebiş kasılmalar başlayınca da inebilir aslında ona çok takılmamak gerek ama ne nişanım geldi ne sancım var keşke pat diye doğuruversem ya. Haftaya sezaryen gün mü alsam diye düşünmeye başladım..