Handaaan Arkadaşlar magnezyumda kullanıyorum. Kabızlıkta yok ama karnım 2 3 haftadır çok sert bu normal mi acaba benimle aynı durumu yaşayanlar varmı?
DogaMom Handaaan aynı haftadayız sanırım artık yediğim şeyler fazla geliyor ve gaz yapıyor belki sizde de aynı şey olabilir ama rahatsızlık boyutundaysa ve endişe ediyorsanız doktora danışmanız daha doğru olur.
Havva578 Kasılma oluyor cnm o Dr danış erken doğumu tetikliyor bendede var aynı durum doguma kadar progestan kullancam magnezyumla usg de bebek görünmüyor kasilmadan 15 haftadan beri kasılmam var benimde 21 haftadayim
Handaaan Havva578 bebeği ikbgun önce net gördüm aslında bir sikinti yok ama . Kasılma deyince aklıma ağrı sızı fln geliyor aslında ama öyle değil mi
Handaaan DogaMom rahatsızlık boyutunda değil ama merak ettim bukadar sert olması normal mi diye.evet gazda çok oluyor elimden geldiği kadar sikmiyorum kendimide şte🙈
Datlum Ben de 19 haftalığim kasılma değilde sanki karnimda damar damar üst üste gelmiş gibi oluyor arada nedne acaba bilmiyorum karnım yumuşak onun haricinde