Sdanur1 YyyyYasemin ilk idrarla erken gebelik testi yaparsan çıkar geç döllenme olmadıysa eğer 5 gün kalmış sabret bence
Daisy020229 YyyyYasemin birkaç gün daha bekleseniz daha iyi olur, ben regl olmam gereken gün yapmıştım erken gebelik testi olmasına çok silikti o yüzden gecikmeyi bekleyin diyorlar daha sağlıklı sonuç olması için. İnşallah hayırlı sonuçlar alırsınız 🙏🏻