Bence bırakmayın, kısa kısa da olsa yapın. Yorulduğunuz an dönün eve hiç önemli değil. Ben 1 saat yürümekle başladım artık 20 dk yürüyebiliyorum maximum 38 hafta bitiyor😬
Vücut zamanla alışıyor hala bazen ağrılarım oluyor ama eskisi gibi değil acısa da yürüyelim😣🙏🥹