Morrinah öylemi çok geçmiş olsun sizede , evet o kadar çok ağrılar girdi ki karnıma kahvaltı yaparken acıdan kıvrandım resmen lavaboya girdim ilk baş ishal yoktu hatta biraz zorlandım yaparken daha sonra ishale döndü gibi oldu anlam veremedim dün akşam biraz yorulduktan sonra böyle olunca tedirgin oldum inşallah normaldir durumumuz yarın kontrolümüz var bakalım inşallah güzel sonuçlar alırız 🌸🤲🏻