Shnkh ben de üç gün boyunca çok cılız hissettim 2 gün boyunca panik yapmamaya çalıştım sonra artık çok stres oldum ve acile gittim doktor ultrasonda baktı bi de ne görelim içimde kıpır kıpır ama anacığına hissettirmiyor 😅 doktor olur böyle dedi vitamin düzensizliğinden çok yorgun olduğumuz zamanlarda hissimiz azalıyormuş ve kahve ve çikolata ye iç dedi çikolata işe yaramadı ama kahve işe yaradı😅 endişelenme canım gün içerisinde bir ya da iki kere bile hissedersen emin ol o iyidir ben de 23 haftalığım bu arada