burcuo Merhabalar, Kabızlık ve şişkinlik şikayetlerim için doktor Magnezi Kalsine önermişti. Prospektüsünde gece yatmadan içmek gerektiği yazıyor. Gündüz içmek ne gibi bir etki yaratır? Kullanıp memnun kalan var mıdır? Kaç saate etkisini gösterir?