@Katya1 Benim çok fazla ümidim yok ama bakalım tam iki sene oldu bu ay deneyeli, kimyasal gebelik bile geçirmedim. Ovulasyon testinide 4 aydır kullanıyorum, sonuç alamadım henüzz. Zaten yumurtlama günlerimi hep doğru gösteriyor ovulasyon testi uygulamaya göre. Belkide spermle alakalı bi sorun olabilir veya tüplerim tıkanmıştır bilemiyorum bakalım nasip