Her bebiş farklı oluyor ve ölçümleri de tam doğru olarak kabul etmemek lazım 🙃 normal aralıkta kilosu o yüzden sıkıntı yapmaya lüzum yok az mı geldi çok mu geldi diye, bizimki 36 da 3400 mesela bana da çok fazla geldi nasıl doğacak diye 😶🌫️ çok kafaya takmadan keyfine varmaya bak son haftalarının