Ay kizlaarrr benimkinin cinsiyeti erkek değil kızmış yaaa anaaammmm şimdi ogrendim mutluluk ve şaşkınlık arasında gidip geliyorum. Genetik firmasında ki kız yanlış yazmış cinsiyeti. Ay sinir mi olsam mutlu mu ilsam bilemedim zaten ben kız çok istiyordum ama 1 aydır oğlun diyorum ama hiç içinmden gekmiyordu oğlum demek yani kızım var😂😂