Seymaaa05 Kızlar yarın 24 haftalık olucaz kontrolümüz var 24-28 arası şeker yüklemesi yapılıyormuş doktorum söyler muhtemelen ama ben sormak istedim. Siz yaptırdınız mı gerekli bişey mi ?
Fatmadmr37 Seymaaa05 ilk gebeligimde yaptırdım bence yaptırılması da gerek. Eğer şeker çıkarsa önlemi alınır önüne geçilir. Çünkü şekerin de bebeğe zararı var gereksiz fazla kilo gibi, erken doğum gibi. Bende mesela çıkmıştı şeker. Diyet ile düşürdüm.
bravo61 Seymaaa05 ben yaptırdım geçen hafta öyle korkulacak bir şey değil. Aç karnına glikoz veriyorlar içiyorsun ölçüm yapıyorlar o kadar. Tadıda çamlıca gazoz meyveli soda gibi bir şey yani korkulacak bir şey yok doktor gerekli görürse sorgulamadan yapın.
mlkkk Seymaaa05 gebelikte şeker olup olmayacağı önceden bilinmez o yüzden yapılması lazım. Eğer şeker varsa suyun artabilir ve rahim fazla sudan büyüdüğü için sanki bebek büyümüş doğum zamanı gelmiş gibi erken doğumu tetikler en önemli etkisi bu gebelik şekerinin o yüzden yaptırmak lazım