Yenigebes amin inşallah sağlıkla kavuşalım 🤲🏻 ilkinde zorlanmıştım, ikincide çok rahattım hemen ayağa kalktım bebeğimle ilgilendim eve geldiğimde de yatmadım doğru düzgün, ilkinde çok canım acımıştı ya ilk olduğu içindi ya acı eşiğim düşüktü bilmiyorum ikinci de süreci biliyordum birkaç güne iyi olacaktım çok iyiydim sanırım biraz da psikoloji ile alakalı iyiyim iyi olacak normal bunlar falan diye odaklanmak lazım. Şimdi nasıl olacam bakalım 😊 rahat olun anestezi sonrası yaşayacağınız acı ve ağrıların saatler ilerledikçe geçeceğini düşünün ve güçlü sabırlı olup kendinizi bırakmazsanız süreç daha kolay ilerleyecek bunu bilin yeter, dik yürüyün birde acıyacak acısın ama geçecek