Tgbakrc Kızlar günaydın . Sancı gibi bağırsaklarımdan aşağı bir şey iniyor ve ishal olmuşum . Gebelikte ilk defa ishal oluyorum bu normal mi ? Bebeği etkiler mi o bağırsak sancıları ?