DeryArenn deterjan olarak uni baby yumuşatıcı olarak da yumoş bebek kullanıyorum. Yumuşatıcı o kadar güzel kokuyor ki bütün evi mis gibi kokutuyor kızım doğmadan önce kıyafetlerini onunla yikanmistim 2,5 senedir de onu kullanıyorum yumuşatıcı olarak onun gibi bebek gibi kokan da görmedim bayılıyorum cidden. Sampuan olarak da hipp marka kullanıyorum çok güzel kokuyor o da. Genellikle banyoyu da 2 3 günde bir yaptırıyorum kış olduğu için zaten genel olarak evde.