3 yıldır benimle beraber olan Patili bir kızım var. Geçen hafta erken doğum riski sebebiyle hastaneye yattığımda ilk defa 1 gece 2 gün evde tek bırakmak zorunda kaldım ve sürekli aklım ondaydı.. Taburcu oldum fakat hareketlerim kısıtlı ve dikkat etmem gerekiyormuş. 1 haftadır annem bizdeydi bakımını yapıyordu fakat dün babamın yanına döndü. Ben de bi süre kayınvalideme geçiyorum. Sorum şu maalesef minnak yavrumu da annem götürdü bi süre onunla kalacak vedalaşırken ne kadar zorlansam da🥺 Anneme alışkın evlenmeden önce de beraberdik o yüzden güzel bakıldığından şüphem yok. Sadece şu riskli süreci atlatana kadar ayrıyız ama pişmanlık duyuyorum terk edilmiş hisseder mi diye özlüyorum sürekli. Görüntülü konuşuyorum ve üzgünmüş gibi hissediyorum. Beni affeder mi yine eski bağı kurabilir miyiz bu dönemde siz olsanız ne yapardınız veya nasıl yapıyorsunuz?