denizers Adete bir hafta kala çok sık tuvalete çıkıyorum kızlar,sağ kasığımda batmalar oluyor ,Bu kadar erken belitti olur mu,bir de çok şık acıkıyorum,Bu arada üç ay önce kürtaj oldum :(iki ay korundum bu ay denedik ilk kez,yumulama gunlerim çok ağrılı geçti,o gunden sonra bel ağrısı da devam ediyor.hep açım:(
Mayasey denizers olabilir. Benim de öyle olmuştu. 1 hafta kala çok sık tuvalete çıkmaya başladım. Sonra karnımda iğne batması gibi bir his oluyordu ara ara.. Adete 4 kala öğrendim. Kan değerim 42 çıkmıştı
Elifkedi denizers inşallah vardır da kendini çok dinleme psikolojik falansa moralin bozulur çünkü ben yaşadım bütün belirtiler vardı bulantısına kadar ama hamile degildim.. rabbim gönlüne göre versin genelde kürtajdan hemen sonra çoğu kişi hamile kalıyor inşallah sende kalmissindir
Nasirliiii denizers insAllah olur canim iyi dusun bende erken orgendim agrim falan olunca esim diodu hamilesin ben ona supriz yapmadan kendisi hiss etmisdi adetden once test aldim cift cizgi cikti ola bilir yani insAllah iyi haber alirsin
denizers Elzndgn ben diğerinde 6 gün önce öğrendim senin gibi canım, inşallah vardır, biraz erken gibi geldi sadece,başka da bi belirtim yok batma ve acıkma disinda
Elzndgn denizers inş hamilesindir cnm 🙏🏼 Bnde aralıkta kürtaj oldum ilk adetten sonra korunmayı bıraktım 9 gün falan var adetime simdi bnm de kasıkta batmalarım var sadece ☺️
denizers Elzndgn çok geçmiş olsun canım sana da,senin sebep neydi benim pıhtılaşma varmış, inşallah hamileyizdir ,haber veriri mısın çok merak ettim sonucu
Elzndgn denizers sagol cnm sanada cok geçmiş olsun kalp atışı olmadı nasip degilmiş tabi veririm haberini
Busra9071 Aynı hisler bende de var birazda bulantı düşük yapalı 6 ay oluyor ozaman da bu hislere benzeri seyler hissetmiştim ama bilemedim daha altı gün var bende bekliyorum 😆🙈🙈