Betulceeblog benim de 8.5 çıktı değerim doktor geç çatlamış, çatlamamış ya da sönmüş olabileceğini söyledi ben de üzülmüştüm baya 🥺 ama hamile kalanlar oluyormuş sanırım bu değerlerle. Progestan falan başlatmadı mı doktor, çok üzüldüm 😔 benim de bir düşüğüm var 😔 inşallah sağlıcakla alırız bebeklerimizi kucağımıza Rabbim bize de nasip eder inşallah 🤲🏻