prensesafra1_ merhaba çok olmuş ama gittiniz mi doktora tahlil falan yaptırdınız mı?
Bende 25 haftalığım dün baygınlık geçirdim yani önce bi sıcak basması geldi hava almaya dışarı çıktım başım döndü gözlerim karardı en son eşimin beni tuttuğunu hatırlıyorum daha sonra kusmusum çok ama o süreci çok hatırlamıyorum kendimi kaybettim sanki
Sonra kendi doktoruma gittim tansiyona baktı 1 saat sonra falan 10 6 çıktı tansiyonun düşmüştür dedi birde kan değerim sınırdaydı muhtemelen daha da düştüyse oda yapmıştır dedi ama ilk defa böyle bir şey yaşıyorum tedirgin oldum
Üstünden 24 saat geçti ama sersemliğimi atamadım üstümden