busebasaran06 Kızlar merhaba , 6-7 haftalık hamileyim. Oruç tutmayı düşünüyorum. Bir fikri olan var mı tutan veya tutmayanlar yorum yaparsa sevinirim
ikiz_annesi1 busebasaran06 ben suan 18 haftaligim doktoruma sormuştum çünkü tutmayı çok istiyordum hem gün içinde kullandığım ilaclar var diye hemde suan bebegin tam büyüme gelişme zamani diye (birde daha önceden gelişim geriliği sebebiyle iki düşügum olduğu için) izin vermedi sizinde suan bebeğinizin yavas yavaş organlarinin olusum zamani gün boyu ac kalmak zarar verebilir diye düşünüyorum zaten oruç tutunca iftarda da doğru düzgün bisey istemiyor insanin canı tutmasaniz daha iyi bence ben önümüzdeki kışa kazalarını tutmayı düşünüyorum yine de siz bilirsiniz doktorunuza danışabilirsiniz. 🌸
hanimiys busebasaran06 burdan kimseye sorma doktoruna sor çünkü ciddi bir mesela biri ben tuttum bişey olmadı der sana olur ahlanıp vahlanırsın
Fatmadmr37 busebasaran06 ilk 3 ay özellikle bebegin tutunması ve organlarının oluşumu için çok önemli. Zaten hamilelikte tutulması da farz konulmamış. Doktorların çoğu da önermez bende 15 haftalik olmak üzereyim ve tutmayacagim.
Parinas busebasaran06 genelde bi sorun yoksa sıkıntı olmuyor. İlk iki gebeliğim de 15 16 haftalık gibilerdi doktor izniyle tutmuştum. Az önce de bi doktorun videosuna denk geldim atayım. 5-5,5 aya kadar izin var diyor https://vm.tiktok.com/ZSMfJG1Rm/