pinar_5 superstar_00 bi kere bana da oldu o kadar şiddetliydi ki hayatımda öyle bişi yaşamamıştım ama sonu regl oldu yani yaşamadığım bişi kalmadı o yüzden ben de hiçbir belirtiye kanmıyorum zaten yok da 😂
superstar_00 pinar_5 İlk gebeliğimde ben çok şiddetli sancılar yaşadım adet sancısından daha fazlaydı bana yerleşme sancıları denildi hep gebelik belirtisi olarak sancıyı göz önüne almıyorum😊