Hanımlar benim fırınım Profilo kendi kendine temizleyen bir özelliği yok hani bu yeni çıkanlarda kendi kendine buharla temizleme var ama bende yok domol
kullanıyorum yarısı çıkıyor yarısı çıkmıyor asferox kullandım yarısı çıkıyor yarısı çıkmıyor önerebileceğiniz Bir deterjan var mı allah aşkına benim bu fırının içinin temizliğine yardım edin yani sinir oluyorum ya tek börek yemek yapmaya korkuyorum