dide86
kızlar aranızda acıbademe giden var mı ben allianz sigortalıyım (pasif olduğu için)ve %80karşılıyordu dün randevuya gittim bütün parayı ödedim ve yönetimden yazı geldiğini pasiflerinkinin ödenmeyeceğini söledi ben allianzla konuştuğumda provizyon 8 aydır olmadığını sölendi acıbademle konuştuğumda bizde böyle yazı olmadığını kadın doğumla konuşacağını öledi