Aysenur_0046 vala ilk çocuğumda bende burda gördüklerimden dolayı çok korkuyordum normal olma durumu vardı doktor kontrol ederken sezaryene döndü sondayı da takayım dedi ben aman hocam ameliyathanede takın çok acıyormuş falan derken taktım dedi kadın ben şok 😅 nasıl yani herkes çok açıyor dedi dedim demekki herkese inanmamam lazımmış dedi çoook haklıymış ☺️ 2.bebeğimde ameliyathanede taktı hemşireler yanlış takılmış ameliyattan çıktım uyuşukluk geçti diyorum benim tuvaletim var yok sonda var diyorlar hissediyorum geliyor dedim tuvalete götürdüler sonda olmasına rağmen yaptım sonra çıkarmalarını istedim çıkardılar ve enfeksiyon kaptım 🤦🏽♀️ keşke doktor odada taksaydı