Sevgiiss canım ben de 71 kilodan 54 kiloya düşmüştüm boyum 1.70 ve o kiloda direkt hamile kalmıştım, kalbi durdu kavuşamadık ama bence de kilo önemli, ben de tekrar 80e yaklaştım ve 4 aydır olmuyor bebis, kaybettiğim bebeğim 7.ayda olmuştu öncesinde ben de yine böyle stresliydim olmuyor diye ve evet klasik ama gerçek olarak hiçbir şey yapmadığım beklemediğim ay hamile kalmıştım, testi bile gecikmeden 5 gün sonra yapmıştım düşün kendimizi strese sokmamalıyız ben bu ay onu anladım yaşadıklarımızdan ve evet bir kere hamile kalındıysa zaman alsa da bence de bir kere daha kalınır Rabbim en kısa sürede kavuştursun bizleri inşallah ama en önemli şey sağlık sağlıkla olalım da her şey yoluna girer tedaviyle olmayıp tedaviden sonra kendiliğinden olan 2 tanıdığım bile var biraz üstüne düşmemek gerekiyor. Ben bu ay çok yanlış yaptım gecikmeden bir sürü testin peşine düştüm çok pişmanım gerçekten sonraki aylarda bunu kendime yapmak istemiyorum halinden de çok iyi anlıyorum sana da uzaklaşmak için çabalamanı tavsiye ederimm ay çok uzun oldu hakkınızı helal edin :(