Handan001 Benim de bugün ense kalınlığı yüksek çıktı ya genetik test dedi hize de ama dediğiniz gibi fiyat yüksek ya da üniversite hastanelerinde amniyosentez ya da cvs denen bı yöntem varmış bunlardan birini yaptırabilirsin dedi ben de şu anda prof araştırıyorum universitede