Seyma8 Kızlar adetimin gecikmesinin 9.günü düzenli adet gören biriyim ve kan testi idrar testi hepsi 6.günde negatif çıktı bugün sabah idrarıyla kaset test yaptım yine negatif yani artık kafayı yicem diğer adet günümün resmen yumurtalama gününe geldim ama hala tık yok çocuk istiyoruz ama süreç uzadıkça uzuyor yani geç döllenme mi var yoksa bu gecikme ne anlamadım yardımcı olurmusunuz
handee3535 Seyma8 Benim de gecikmemin 8.günü 😂 Benim kanda 24’ünde negatifti. Yarın doktora randevum var. Bakayım ne olcak. Bence hamile değilim bende 🤷🏻♀️
Seval00seval Havalar , ay içerisinde kullandığın ilaçlar , stres ve psikoloji bunu tetikleyerek adetini geç söktürüyor olabilir 14 gün olmadığımı hatırlıyorum canım tabii yumurta takibinde yumurtan zamanında çatlamadıysa geç döllenme de bir olasılık
Esilasuu Seyma8 benimde 10 gün oldu bugün gecikmemde 5. Gün kan verdim negatif hayla gelen yok acaba havalardanmi bu aralar böyle oldu anlamadım çoğu kişi yaşamış bu durumu