Telasci_90 Sabaha kadar gaz sancısından uyuyamadım 2. trimesterında benzer durum yaşayan var mı? :( Hamilelikte gaz problemi olduğunu duymuştum ama 15. hafta biraz erken değil mi? sonucta rahmim bağırsakları baskılayacak kadar büyük değil sanıyorum