Ozgur201_ Kızlar bir kaç hafta sonra Allahın izniyle ilk doğumum gerçekleşecek. Normal epiduralsiz falan doğum istiyorum. Fakat yırtık olmasından korkuyorum. Sonrasında dikerken uyuşturuyorlarmı yoksa dikiş atıldığında hiss ediliyormu?
Baby_B Ozgur201_ kesi atilirken bir igne yapiliyor hissetmemen icin djye biliyorum İslem yapilmafiysa Dikerken hissediliyo diye duymustum ama
Serap5561 Ozgur201_ dikerken uyuşturuyolar bişey hissetmiyorsun zaten o an bi rahatlama geliyor iğne yapmasalar bile hissedeceğimizi zannetmiyorum 😅 ilk doğumumda vardı dikişim
zge13 Ozgur201_ iğne yapılıyor ama iğneyi de hissetmiyorsun anlık şak diye yapıp geçiyorlar. Ama iğnenin etkisi anestesi gibi olmadığı için acı hissetmek değil de huylanıyorsun. Hocam sanki acıyor gibi demiştim 3-4 kadar dikiş atıcam biraz uzun sürdü doğum etkisi geçmeden yapayım hızlıca demişti. Sonlara doğru o yüzden o huylanmayı hissetmiştim. Kesiyi iğneden önce yapmıyorlar. Ki kesiyi de hissetmiyorsun . Öyle