Pazartesi günü doktora gittim keseyi göremedi betama baktı 844 çıktı 2 gün aralıkla kan ver dedi dün gittim verdim sağlık ocağında 1050 çıkmış. Doktor iki katı yükselmesi gerekiyor demişti mesela 1200 rahat olması lazım dedi ama 1050 çıktı yükselme normal midir aceba yoksa dış gebelikten şüpheleniyor bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi