Baby_B belli bir düzende 10 dk da bir gibi olması ve şiddeti artan kasılma doğum belirtisiymiş . 36 dayım bendede var bir kere serum aldım düzenli kasılma olunca . Bol bol su içmek lazımmış. Doğuma hazırlanma kasılması olabilir sizinkide. Sayaçla takip edin bebeğinizin hareketlerini de aynı zamanda takip edin. Kasılma çok artarsa doktorunuza yazıp bi gidin