Dolunay_dolunay Kızlar eltim 3 gün önce doğum yaptı bebiş emerken ilk 10-15 çekimde çok acısı oluyor zor dayanıyor, eczaneden göğüs ucu kremi almış onu kullanıyor ama o acı geçmiyor, yara yok, öneriniz var mı ?
Lavanta06 Dolunay_dolunay ben ilk kızımda lansilon ve gümüş kapak kullandığım halde olmuştu tek ve en iyi çözüm her emzirme sonrası göğüs ucuna mavi Hameten sürüp üstünü streç film ile örttüm her emzirme başında ıslak pamukla güzelce temizledim ve o acı sızı geçti
Yarenn24 Bebek sadece göğsünün ucunu emiyorsa ondan kaynaklıdır koyu halka olan bölgeyi de kavraması gerekiyor yoksa ne kullanırsa kullansın hep acır
Dolunay_dolunay Yarenn24 kavrıyor aslında süt kanalları açıldığı için mi acı oluyor diye düşündüm düz mantıkla 🥲
Dolunay_dolunay Lavanta06 bunu önereceğim şimdi dün tahinin üstündeki yağı okumuştum bunu da ekleyeyim belki yararı olur teşekkür ederim
1Atlas_dunyam Dolunay_dolunay pozisyonda yanlış abilir 4 parmağını alttan destekleyecek baş parmaginlada göğsünü hafiften çekip bebeğe burun tıkanması diye yer acicak baş biraz yukrda beden anneye doğru dönük olacak o pozisyonda yapması lazim
hivda36 Dolunay_dolunay Lansinoh kremi doğru kullansa aslında acı olmuyor ben oğlumda kullanmayı bilmiyordum o acılarla emziriyordum ama kızımda kullanmayı öğrenmiştim artık acıma yoktu. Bakın anne bebeği emzirdikten hemen sonra Lansinoh kremi sürsün ama kesinle göğüs uçlarına hiç bişey deymesin deymesinki o krem hep yumuşak tutsun sonra bebeğini emzirdikten sonra hemen yine sürsün ha birde kremi silmeden emzirsin Lansinoh zararlı değil bebek emsede bir sorun olmuyor ama bu dediğimi denesin bana dua edicek
Dolunay_dolunay hivda36 bunu da iletiyorum artık hangi yöntemi denemek isterse dener teşekkür ederim ilginize alacağını söylüyor 💖