Hanımlar günaydın başlıkta yazdığım gibi benim gerçi sadece bu hafta değil ama böyle oturur pozisyonda ya da ayakta dolanınca belim ağrıyor yani uzanmak istiyorum bir de baş ağrısı uff parol içtim bana mısın dememiş başka ilaç da içilmiyor onu da çok içmek istiyorum ama uyuyup uyanınca geçen bir ağrım yok başım da bekliyor sanki sizde böyle belirtiler var mı evden çıkınca başım ağrıyor nasıl bir şey bilmiyorum gerçi hamilelik öncesi de olurdu bu ama şimdi olunca zorluyor beni 😢