Aysnrplt İki gün önce yürüyüş yaparken basamağı farketmeyip bi anda ayağımı alt basamağa attım hafif sendeledim ama sol taraf belimi ağrıttı sanırım bu durum iki gündür oturup kalkarken ve yürürken çok ağrı çekiyorum. Hastaneye gitsem buna müdahale ederler mi ya da evde ağrı merhemi kullansam sorun olur mu?
Krasivyy Aysnrplt evdeki kullanabileceğiniz bazı kremler de streoid olabilir dr a sormadan tıbbi bişey kulanmayın
Aysnrplt Yasemincifci eşim bu gece çalışıyor da yarın bi çaresine bakıcam artık canım bugün geçer dedim Yok geçecek gibi değil
Aysnrplt Yasemincifci bebekle ilgili bi ağrı olmasa da onu etkilemesinden korkuyorum birazcık problem değil ben çekerim ağrıyı
Yasemincifci Aysnrplt senn çektiğin ağrı bebeğede yansır diye düşünyrm canım nasıl mutlu oluyorsak onlarda mutluyorya