Sevimaltnn ilk 1 ay genelde uzun kollu giydirin diyorlar ama o nemdede bebeğe uzun kollu pişik olabilir bence dengeleyerek alman daha sağlıklı olur gibi yenidoğan zıbın alıp bi kaç tane uzun kollu alabilirsin bakarsın duruma göre. Hava durumuna göre yeterli gelmezse gene alınır :) Çok belli olmuyor Trabzon havasına ama nemi felaket biliyorm