LeylaGurbuz Kızlar geç döllenme olunca idrar testi ne zaman yapılmalı, başına gelen ve bilenler yorum yapabilir mi acaba
DogaMom LeylaGurbuz ilk hamileliğimde geç döllenme olmuştu, gecikmeden 15 gün kadar sonra çıkmıştı diye hatırlıyorum.
ikincianneolmayolundaa LeylaGurbuz benim gecikmenin 3 günü cok ince silik bir cizgi vardi 5. Gun Kan vermistim 73 cikmisti
gezentianne LeylaGurbuz İki hamileliğim de geç döllenme biri 7 gün ikincisi 8 gün geç döllenmiş. İkisinde de beklenen adetin 2. günü cıkmıştı.. Şimdi profilinize baktım da her ay geç döllenme mi diye post açmışsınız üstelik yeni evlisiniz 6 ay olmuş bu kadar kafaya takmayın akışına bırakın stresten de adetiniz gecikir🙈 Ne zaman hesap kitap yapmadan akışa bırakacaksınız o zaman hamile kalacaksınz❤️🙏
LeylaGurbuz DogaMom benim bugün gecikmenin 6. Günü idrar testi yaptım negatif çıktı kaç gün sonra tekrarlamalıyım acaba
Dugme2 Valla benim de geç döllenme aletimin 3 günü test yaptım silik çıktı pembe ip gibi kan verdim 27 çıkmıştı sonuc 🥰
LeylaGurbuz Luminousviento yani geç döllenme olduysa çıkabilir mi daha sonra, ya da kan versem çikar mı acaba
DogaMom LeylaGurbuz benim pozitiften önceki hafta negatif çıkmıştı regl olmazsanız 1 hafta sonra tekrarlarsınız bence