Zeynep2525 Nz1 levotironu sabah aç karnına yarım bardak suyla içmek gerekiyor. Decaviti aç almaya gerek yok
Minnakpopus Nz1 bende levetron kullanıyorum dün doktorum kesinlikle levetronu içtikten sonra en az 3-4 saat hiçbir vitamin yada ilaç kullanmamamı söyledi. Değerlerim düşmemiş çünkü bu yüzden
Minnakpopus Nz1 benim 8 lerden düşmüştü sanırım dünkü kontrolde 3,6 dan geri 4 e yükselmiş eksiksiz düzenli ilacımı içmeme rağmen doktorda diğer ilaçlarla arasına zaman koymalısın emilimini azaltmış dedi
Nz1 Minnakpopus çok geçmiş olsun, benim de 3,00 geldi doktorum hamilelikte 2,50 altında olmasını isteriz dedi. Bugün ilacı kullanmaya başladım umarım faydası olur
Busramnida Nz1 ya bana da dr yazdı canımda benim bitti yakında kontrol de yok o yüzden kendim alayım dedim 😂