Bugün tam 39. Haftaya girdim. 3 gün önce nişanım gelmişti bu sabah kasık ağrısıyla uyandım. Doktorum sancın olana kadar ya da suyun gelene kadar bekleyeceğiz dedi. Bu kasık ağrısı doğum sancısı mı nasıl anlayacağım ? İlk doğumum olacak ve çevremde hiç normal doğum yapan yok.