Kızlar dün tansiyondsn yatış verildi tansyonlarim gayet iyi düzeldi gecesine ertesi gün taburcu veririz dedi doktorum sonra sancılarım çıkmaya başladı serklaj dikişim vardı alındı şimdi doğum için bekliyoruz 2 cm açıklık var dua edin kolay bir doğum olsun inşallah bebişim en son 33+5 de 2700 gramdı bu haftalardaki doğum yapıp kuveze girmeyen var mı konuşalım lütfen nasıl ilerledi süreciniz