Esoege 36+5 amniyon sıvısı 85 gibi bişey söyledi doktorum yardımcısına. Biraz azalmaya başlamış yakın takip edelim geldiğinde azalma devam etmişse bir kaç güne almamız gerekebilir dedi. Bu haftada kaç olmalı bilgisi olan var mı
Ssssserapppp Esoege benimde 85 cikmisti, yakin takibe alindi . Sonra 100 oldu bir sıkıntı çıkmadı. Havuç suyu iyi geliyormuş, gebelik şekerim vardı ben çok az içebildim. O mu ise yaradı bilmiyorum ama deneyebilirsiniz
gizzzy35 Esoege İlk oğlumu 36+4 te sezeryan ile Doğum yaptım şuan 3 yaşında. Benimde suyum sınırda ve sızıntı vardı. Bir gün kontrol için gidip hemen doğuma alındım su tamamen bitmiş 🫣 Ama çok şükür sağlıklı kuveze bile girmedi hemen ciğer geliştirici vuruldu 2 doz akşamına da doğum oldu korkmayın 🙏
Esoege Ve pozitif sezaryen hikayelerinize ihtiyacım var her ne kadar kendimi sakinleştirdiğimi düşünsem de içimde bi korku var 😕
uykusuz1parol Esoege dün bebeğimi kucağıma aldım bende çok korkarak girdim ama değmiyor gerçekten o anın tadını çıkarmaya bakın zaten birşey hissetmiyorsunuz spinalden sonra biraz tansiyon düştüğü için o hafif bir kötü yapıyor panik yapmayın hemen toparlıyorlar zaten ki bebeğinizin sesini duyuveriyorsunuz 😀
Esoege Ssssserapppp havuç suyu bayadır içiyorum ben zaten gerçekten iyi geldi, sadece son 1 haftadır falan grip oldum o sebeple günde 1 bardağa düşürdüm o mu sebep oldu yoksa azalacağı mı varmış bilemedim bende şimdi tekrar günde 2 bardak içmeye başladım inşallah azalmaya devam etmez
Esoege uykusuz1parol yaa Allah bağışlasın hayırlı olsun🐣🤍 sezaryen kesin değil şuan için ama olursa ve bi terslik yaşanırsa diye düşünmeden duramıyorum hakkımızda hayırlısı bakalım
Esoege gizzzy35 Allah bağışlasın sağlıkla büyütün inşallah🤍 insan tedirgin oluyo ister istemez böyle güzel şeyleri okumak iyi geliyo teşekkür ederim
Esoege gizzzy35 bide nasıl beslenmek gerekiyo şekerli ve tuzlu yemeyin diyolar ama ne yicezzz ve kaç gün dikkat etmek lazım acaba
Namiren Benimde amniyon sıvım yetecek kadar şuan dedi bi bakalım testle dedi testi nasıl yapıyor acaba nasıl bakıyor