Benim plasentamda 7 cm kanama alanı , damarlanmalar epey bir tahribat mevcuttu , gebeligimin 20. Haftasına kadar çalışıyordum masa basiydi isim ama ister istemez işe giderken yürüyüş yapıyordum hareket halindeydim. Başlarda sadece damarlanma görünmüştü bende onu doktorum çok onemsemedi , bende çalışmaya ve aktif hayatıma devam ettim . Sonrası kanamaların oldu ve büyük bir plasenta sorunu yaşadım şuan 29. Haftamdayim , 20. Haftada işi bıraktım ve full istirahat halindeyim. Diyeceğim şu ki bu duruma en iyi gelen şey istirahat, ve bolca su . Günde 4 lt su içiyorum wc ve banyo harici yerimden hiç kalkmiyorum birdaha kanamam olmadı . Bunlara dikkat edilirse geçiyor korkmayın üzülmeyin