Merhaba bir kaç gün önce test yaptığımda çok belirgin silik çizgi vardı bir kaç kere test yaptım hepsinde aynı şekilde silik çıktı. Aradan 2 gün geçti sabah tekrar yaptım fakat bu sefer çizgi yok olmaya yakın daha da silik çıktı. Adet gecikmemde 10. Günüm ve adetim hep düzenli olur daha önce böyle bir şey yaşayan var mı lütfen yardımcı olun🙏🏻