bircan3120 Kızlar normalde doğumum martin 15 inden itibaren bekleniyor ama benim bu gece cok agrım var belimede cok fena vuruyor ilk defa bu kadar cok tuvalate gittim dayanamiyom agrı girince erken mi geleck niye boyle oldu anlamadm
keyfimin-kahyasi-misin bircan3120 Haftan 37 falan galiba Haftan iyi bebek kilosuda iyiyse korkma . Ama Deidgin gibi ve duzenliyse muhtemelen doğum sancisidir
keyfimin-kahyasi-misin bircan3120 haftan iyi korkacak bir durum yok sancin düzenli araliklarlami oluyor
babyiscoming_ bircan3120 haftası dolmuş zaten canım erken gelebilir bende 38+0 da doğum yaptım bebekler gelişimini tamamlamış oluyor zaten, evde biraz kendini dinle, sıcak duşa gir rahatla. Eğer sancın düzenliyse hastaneye git nstde çıkar sancıların
Aselim_43 keyfimin-kahyasi-misin doğum sancısı sadece belde olabilirmi bende post açacaktım ama yorumunuzu görünce sormak istedim geceden beri sadece belimde 15 20 dk araliklarla ağrı giriyor karnımda hiçbir ağrı yok dünde nişanim gelmişti sizce doğum başlıyor olabilir mi
keyfimin-kahyasi-misin bircan3120 Biraz bekle su leke vs gelmezse haraket Azlığı olmazsa Düzene girmesini bekle saydıklarım varsa direk git
keyfimin-kahyasi-misin Aselim_43 olabilir eğer dogumsa aralığı düşer bı zaman sonra ve belden kasiklara karbiniza yayılmaya başlar takip edin aralığı düşecektir
Aselim_43 keyfimin-kahyasi-misin sadece bel ağrım var 41 oluyorum bugünde zorunlu yatış dediler acaba akşama kadar falan beklesem düzene girer mi ki sancılar evde çekmem sancıyı dediğiniz gibi daha iyi olurda
keyfimin-kahyasi-misin Aselim_43 yani riskede gir diyemem haftan dolmuş Ama Kendi evinde daha hızlı ilerler sancin kendini takip et Eğer anlatigin gibiyse akşama kalmaz düzene girer
Aselim_43 keyfimin-kahyasi-misin çok teşekkür ederim bilgi için hastanede stres oluyor insan sürekli kontrol falan evde çekmek en mantıklısı zsten hastane 10 dk acil durumda hemen giderim