Oyku3005 uyuyabildiğüniz an uyuyun sonra pişman olursunuz 😀
Babyybabyyy demesi çok kolay evet ama uygulaması zor 😃
Oyku3005 amin inşallah canım rabbim yardimcimiz olsun 🤲
Dinlemeyiseven o nasıl oluyor doğurup sancı çekmek😀
Oyku3005 sezeryan sonrası oluyomuş regl sancısı gibiii 😭
Dijo öyle ama tabiki bizde okadar mutluyuz ağrılara iç savaş var resmen😀
xJade her dönemin kendine göre zorlukları var😀
deletedmom43191 ve kızımda öyle çekti işte boşuna yatırdılar zorla çıkardım ben