AaTubaa Oyku3005 ya bende öyleyim ama eşimin uykusu ağır olduğu için uyanmıyor o yönden gayet iyiyim 😄
Sevincey Oyku3005 evet butun tikanikligim oluyordu ama bu grip bu hamileligimde artik kacinci hastalanişim unuttum 🤦🏻♀️ 1 ay kaldi artik sag salim doguralim
Oyku3005 Sevincey bi tanıdığım grip girdi doğuma hatta doktora dedi doktor hamilelik ten dedi doğurduktan sonra gçti gerçekten☺
deletedmom43191 Oyku3005 1 de uyudum saat 3.47 yeni uyandım kasiklarim ve aşağı bölgem çok ağrıyor zor daldım uykuya nst çıkmıyor ama delirtiyor beni bu ağrılar nst de sancı cikmadigi icinde doktor çatı muayenesi yapmıyor 😒
Alp2108ask deletedmom43191 37. Haftada nstde sancım düzensiz çıkmaya başladı açılma kontrolleri yapıldı 2-3 cm civarı dendi. Çok fazla kontrolden korktum galiba doğuramadım bir türlü 40 haftalık oldum 🥺 siz neden çatı muayenesi yapmıyor dediniz merak ettim de 🥺
Tazeanne74 Oyku3005 benimde 2. hamileliğim şimdi cefa cekiyoruz ama bebişlerimizi kucaklarimiza alınca sefasını süreceğiz 💓 Tabi ama yine uykusuz geceler bizi bekliyor😘
Oyku3005 Tazeanne74 orası öyle doğum korkusu varmı ilkinde ne olacağını bilmediğim için korkuyordum şimdi ne olacağını bildiğim için korkuyorum 😃
deletedmom43191 seyma0661 sen böyle uyanık dur doğumdan sonra keşke 2 dakika daha uyusaydim dersin 🤪🤪🤪🤪
Tazeanne74 Oyku3005 sezaryen doğum yapicagim ilkinde genel anestezi olmuştum bunda spiral olucam tek onun stresi var.
deletedmom43191 Oyku3005 sağa sola dönemedim çok zor halde döndüm düşün bilmiyorum neyi ağrısı olduğunu ilk defa başıma geliyor 😒
deletedmom43191 Alp2108ask nst de sancı görülmedigi için yapılmıyormus 3 gebeligimde de doğum öncesi hiç çatala çıkmadım 🙈🙈🙈 doğuma gittiğim gün yapıldı hep catı muayenesi
deletedmom43191 Oyku3005 gelmek istese bir dert gelmese ayrı dert ben gelmiyor diye yakiniyorum sen geliyor diye 😅😅😅😅
Alp2108ask deletedmom43191 inşallah hayırlısıyla doğururuz 🙈 ben sancı çıkıp doğuramıyorum dşye deliriyorum siz sandı çıkmayıp acı çektiğiniz için daha çok deliriyorsunuzdur 🥺🥺
Oyku3005 deletedmom43191 kızım erken doğmuştu oğlum içinde erken şuan küvezdeki yolu beklemek çok zor kızım çok çekti küvezde 🤦🏻♀️
deletedmom43191 Oyku3005 evet kuvez yolu beklemek kötü bende ilk çocuğumu yoğun bakıma vermistim üstelik şu çete olayı yüzünden kapanan bir hastaneye sevk edilmisti o zamanlarda varmış çete şimdi o kadar şükrediyorum ki iyiki oğlum benim yanımda 🥰🥰🥰