Bence ıslak mendil kullanma bebişe doğar doğmaz. Ben kızıma ebebekte satıpan baby me pamuk almıştm her alt değiştirmemde bi kaseye su koyup ıslatıp sıkıp öyle silmiştim altını. Ek gıdaya geçince ıslak mendile geçmiştim. Şimdi tekrar gebeyim yine aynısını uygulayacağım. Tabı kullananlara sonsuz saygım var ama tenleri okadar hassas kı ınsan bişe olacak diye korkuyor :(